Upravljanje odnosima s kupcima

Kupci su naša najveća vrijednost stoga upravljanje odnosima sa kupcima odnosno CRM za nas nije samo informatički alat kojim se koristimo već cjelokupna filozofija pristupa i odnosa s našim kupcima.

Upravljanje odnosima s kupcima postalo je neizostavan dio suvremenog poslovanja. Ovu strategiju temeljimo na integriranom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga za klijente kao ključnim funkcijama tvrtke. Naše kupce ne promatramo grupno već nam je cilj personalizacija kupaca kako bi bili u mogućnosti spoznati i ispuniti njihova očekivanja te tako pridobiti njihovo povjerenje.

Želja nam je moguće kupce pretvoriti u vjerne kupce koji će na kraju postati i naši zagovornici i koji će opet moguće kupce pretvarati u vjerne kupce ili čak nove zagovornike. Samo na taj način možemo osigurati konkurentsku prednost i prosperitet svih dionika tržišta.

Vrijednosti koje smo postavili u Farmalu, prije svega povjerenje i odgovornost, jasno definiraju strateški okvir u svakom segmentu našeg djelovanja.

Stoga ćemo se i dalje truditi rasti i raditi u zajedništvu i zadovoljstvu sa svim našim kupcima.